fredag den 30. december 2011

Året 2011

Rigtig snart begynder det nye år og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til det. På en måde kan man sige, at nu skal man begynde på en ny. Og de fleste har et nytårsforsæt, eller noget de bare virkelig gerne vil i det nye år. Det jeg vil, er at blive ved med at gøre det jeg gør, altså kæmpe. Jeg synes det der er vigtigt til nytår er at se tilbage på de positive ting, noget man har opnået, noget man har lavet eller er lidt (og ikke mindst meget) stolt af. Jeg vil nu vise og fortælle nogen af de ting jeg har været stolt af i 2011 og jeg vil anbefale jer også at tænke tilbage, det gør nemlig en ret glad.

Jeg elsker at tegne og jeg synes da også selv jeg bliver bedre med tiden. Nogen af de tegninger jeg er mest stolt af, vil jeg da gerne dele med jer.



Denne tegning var en julegave til min søster, af hendes yndlingsskuespiller Jake Gyllenhall. På billedet er tegningen ikke helt færdig, det højre øje er nu rettet og ser mere lige ud. Skyggerne er også blevet tonet lidt ud. Men da jeg har givet hende tegningen, kan jeg ikke rigtigt vise det færdige resultat.



Det er ikke kun det at jeg har tegnet disse tegninger jeg er stolt af. Men også det at jeg nu er blevet modig nok til at vise mine "værker" frem. Førhen var jeg ikke meget for at vise dem til nogen, men jeg har nu delt dem med flere og mest på nettet. Jeg har også fundet ud af at man for det meste kun får positive ting ud af at gøre det. Og jeg er så glad for dem der har støttet mig til at gøre det. Måske er jeg i det helt taget bare blevet mere modig.

Jeg er ikke kun stolt af mig selv (selvom det er vigtigt at være), men også min dejlige familie, så tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar