onsdag den 28. december 2011

Ikea

Så har vi været i ikea og købe en masse møbler til vores nye hjem. Alt er blevet malet og møblerne er ved at blive samlet. Så det går da fremad. Jeg vil lige vise hvad jeg har købt. Jeg købte også nogen helt almindelige hvide gardiner, fordi jeg altid har syntes det er ret fint.

Denne har jeg brugt noget af dagen på at samle idag:
KULLEN Kommode 5 skuffer, sortbrun Bredde: 70 cm Dybde: 40 cm Højde: 112 cm

Jeg kan godt lide den sort-brune farve, som ikke helt kan ses på billedet. Den giver lidt "varme" i farven. Det er blevet ganske godt synes jeg.

Mit værelse er ret lille (omk. 7m2) og derfor har jeg ikke meget plads til at være kreativ. Det problem er nu løst! For jeg har nemlig købt denne seng:

Som er en loftseng, det er utroligt smart. Det gør nemlig at jeg kan have et skrivebord under, hvor jeg kan sidde og være kreativ. Jeg fandt også ud af der inde, at det er ret hyggeligt. Jeg havde ikke plads til en halvanden-mands, så det blev denne enkelt-mands seng. Og egentlig ville jeg også gerne have haft den sorte i træ, men den var kun i hvid i metal. Så enten må den males, eller være hvid, det må jeg se på. Udover det købte jeg bare en madras til. Jeg har ingen penge, så jeg havde bestemt ikke råd til at bruge flere, end de her jeg havde sparet.

Og nu er i jo så heldige at kunne følge hele flytningen her, så i skal få at se, jeg skal nok gøre det sovested meget hyggeligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar