tirsdag den 10. januar 2012

DIY LP-skål

Der skal bruges:

LP-plade
En skål, der kan tåle at komme i ovnen.


Man tager lp'eren og lægger den oven på en skål. Opvarmer ovnen til 200 grader og sætter skålen og lp'en ind i ovnen. Hold øje! Der går ikke mange sekunder før den begynder at "smelte", når i kan se den begynder at røre på sig (smelte), så skal man lige vente et par sekunder mere og så tage den ud. Husk at luft ud da det lugter ret meget og nok heller ikke er helt sundt at indånde.


Når du har taget den ud skal du forme den med hænderne, indtil den bliver som du vil have den. Jeg vil anbefale at sætte den over en mindre skål (mindre end den jeg har valgt på billedet), men hvis du ikke har en lille skål, så gør som jeg og sæt den over et glas når du tager den ud. Så er den nemmere at forme.

Hvis den ikke blev helt som du ville have den, kan du sagtens sætte den ind i ovnen igen, uden skålen. Når du ser den er blevet lidt blød igen, skynder du dig at tage den ud. Og så kan du forme den der hvor den ikke blev god nok. Sådan kan du selvfølgelig blive ved til den er som du vil have den.


 Jeg tog den med shubidua, fordi jeg syntes coveret så fedt ud.


Jeg har brugt den til at have mine småpenge i.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar