tirsdag den 6. marts 2012

Papirfold?

Så måtte jeg altså også lige prøve det. Det er så smart, så er gået igang med at "flette/folde" en kurvting. Ved faktisk ikke helt hvad det ender ud i. Men det får i selvfølgelig at se og skal nok linke til hvor jeg har 'guiden' til at lave det fra.


Stadig ligger jeg syg og har set én film på youtube, så nu vil jeg sætte nr. 2 på. I ved godt man kan finde en masse film på youtube ikke? Søg på dem og så ser du 10 min pr. gang. Så skal du selvfølgelig skifte klip hver 10'ende minut, men det er faktisk intet problem synes jeg! Det er nok kun ældre film. God tirsdag til jer alle!

4 kommentarer:

  1. Hvis du bliver træt af at skulle skifter efter 10 min. så prøv http://www.free-tv-video-online.me/ der er både film og serier og du ser dem online ligesom på YT :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. jeg bar set der er alle de der sider, men jeg vidste bare ikke helt hvilke man så kunne stole på. Men må lige prøve at tjekke den :)

      Slet
    2. Jeg har brugt den rigtig meget og har aldrig oplevet noget.. Men man skal selvfølgelig huske at opdatere sin antivirus og sådan :)

      Slet
    3. Okay, det lyder godt. Det bliver man jo næsten nødt til at prøve så :)

      Slet