mandag den 20. februar 2012

Magnettape

Jeg blev simpelthen nødt til at købe magnet-tape i tigeren, fordi jeg synes det er ret smart. Jeg har allerede brugt det faktisk. Jeg har nemt og meget hurtigt lavet nogen magneter til vores køleskab (der er nemlig ingen). Og så har jeg lavet en magnettavle, til min opslagstavle. Dvs. jeg nu kan hænge magnetiske ting på tavlen.

Sådan ser taperullen ud, med det sorte-magnetiske tape. Jeg har selv sat maskingtape på, for at pynte den.

I hjørnet af min opslagstavle hænger 3 strimler,de skal lige klippes til og sådan, men det var bare lige for at vise det. Der hænger jo indtil videre én magnet, med en huskelap under. Snoren har ikke noget med det at gøre.


Her er magneterne, de er simpelthen har klippet ud af noget papir (købt i søstrene grene), og sat på klistresiden af tapen. På den anden side er tapen jo magnetisk, så det er lige klart til at hænge op. Synes det er ret fint.

2 kommentarer: