torsdag den 24. november 2011

DIY- Farverigt træ

Jeg havde selv denne grimme kunstige blomst og ville egentlig smide den ud, men jeg fandt ud af at på sådan nogen kan man tage selve blomsterne af, så det gjorde jeg. Man kan nu også bare bruge almindelige grene, helst tørre, for ellers er de 100 år om at malingen skal tørre.

Dette skal bruges:
Gren (gerne i plastik)
Sort maling
Lim
Papir eller maskintape (eller begge)

Jeg startede med at male den grønne plastikgren sort. Det gør at det ikke ligner så meget plastik som før. Og at det er pænere. Ved brug af rigtige grene, mal dem sort og lad det tørre.
 
 Så klippede jeg blade ud i passende størrelse. Man kan enten bruge noget flot mønstret papir. Eller hvis man har en masse forskelligt maskintape. Maskingtape er det letteste at arbejde med.

Og jeg synes selv det ser ret godt ud. Jeg skal ud og finde nogen flere grene, så der kommer noget mere fyld på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar