torsdag den 24. november 2011

Og lad der blive lys

Hyggeligt lys!

Igår gik jeg lige og ventede i kvickly, på at jeg kunne få et lift. Da jeg gik og kiggede fandt jeg da blandt alle juletingene denne lyskæde. Helst ville jeg gerne have en mere neutral, uden juletræer eller andet julestads. Altså en som kunne bruges året rundt. Men da jeg havde en god idé med den, var det en smule ligemeget, så jeg tog den mest neutrale. 39 kr kostede den.



Så jeg har taget et (er det et syltetøjsglas?) glas. Som jo tydeligt ses på billedet over. Så har jeg bare puttet lyskæden ned i. Desværre var batterikassen lidt for stor, så den gemmes bagved, ellers ville jeg have limet den fast til låget. Det er utroligt hyggeligt når lyset bliver slukket og kun den er tændt. Jeg faldt i søvn til det dejlige lys. Det er meget hyggeligere end det kan forklares med billeder. Det er selvfølgelig hyggeligst i mørket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar