tirsdag den 8. november 2011

Se hvad jeg har købt

Inden jeg lige viser det, vil jeg lige sige at jeg faktisk snart flytter. Dvs. jeg får et større værelse at indrette og det glæder jeg mig til, så her inde vil man jo kunne følge udviklingen.

Det er faktisk en uge siden jeg købte de her ting. Men jeg har bare ikke fået dem brugt endnu, der har været så meget. Idag skal det så være, idag skal der bare tegnes.

 Jeg har købt brunt papir, for det har jeg aldrig prøvet at tegne på, så nu skulle det være. Jeg tegner altid med blyanter, så nu prøver jeg mig også med markers (tuscher) og jeg glæder mig. Det kan være jeg kan vise et af resultater senere.




Her er en af de tegninger jeg har tegnet for nyligt. Den kommer selvfølgelig ikke helt til sin ret på billedet. Det er fugle i håret og inspirationen har jeg fået fra ruben ireland. Det var den eneste tegning jeg lige havde billede af. Det var også bare lige for at vise at jeg altå har været igang.

1 kommentar:

  1. Nej men kan da så klart fornemme talentet... Og fede ting du har fået købt.. Jeg har desvære ikke evnerne men elsker at tegne...

    SvarSlet