fredag den 6. januar 2012

Bøjle DIY

Jeg har hele dagen ikke kunnet komme på blogger, da jeg var allermest irriteret og overførte mine billeder, ogpgav jeg. Så loggede jeg lige på min mors nu, her til aften og den kunne selvfølgeligt godt. Det må være noget med min computer så.

Jeg har lavet mine egne bøjler idag. Kun dette skal bruges;
Tyk ståltråd
Perler

Det er ret vigtigt at ståltråden er tyk, ellers holder de ikke til så meget. Perlerne kan man jo selv bestemme, bare hullerne er store nok. Jeg har brugt helt almindelige perler. Hvis man kun har tynd ståltråd kan man lave det til "dobbelt tråd", Så istedet for ét langt stykke ståltråd, så to der er viklet sammen. (det er nemmest at få perlerne på, hvis man snoer de to stykker sammen). Først putter man perler på ståltråden (ligesom hvis det var en tråd), bagefter kan man forme det som en bøjle.

Enten kan man som på første billede sno toppen, ellers kan man bare putte perler hele vejen op.

Den hvide her er ret pæn, men blev lidt for stor og jeg glemte at bruge dobbelttråd, så skal lige laves om.
 Som der kan ses på det sidste billede har jeg bl.a. brugt det til smykker, da jeg har 2 smykketræer, men alt alt for mange smykker åbenbart. De kan selvfølgelig ikke holde tøj, men de mindre ting, man ikke lige ved hvor man skal gøre af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar