mandag den 6. februar 2012

Anbefaling

Jeg har desværre ikke været hjemme og haft tid til noget kreativt idag. Men jeg vil gerne give en anbefaling til jer, da jeg fandt dette netshop, med nogen fede ting. Man kunne da overveje at bruge lidt penge der, når man får nogen.


Kort:


Normalt ville jeg normalt ikke købe kort, men lave dem selv. Men i dette tilfælde synes jeg de er så søde, så  kunne godt overveje at bruge dem til at hænge op.

Papir:

Tjek det her grønne papir på siden, det er federe der. Det er et kort og meget utydeligt her.

 Papir kan man jo aldrig få nok af og så dette i de skønne farver og former.

Andet:



Selvfølgelig koster forsendelsen noget. Og så vidt jeg kan se koster 1 kg's forsendelse 52 kr. Så det synes jeg ikke er så galt, da det jo ikke er en dansk hjemmeside. Og papir vejer jo ikke så meget, så det kommer sikkert ikke engang op på 1 kg.

Siden kan i se her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar