fredag den 9. marts 2012

Vinderen af min giveaway!

Jeg har prøvet at fortælle jer vinderen via min mobil, men det gad den da ikke udgive.. Så her kommer det. Jeg fik hunden til at vælge og vidste ikke lige hvordan jeg skulle få den til at vælge en. Men da jeg havde spredt dem ud på gulvet gik hun hen og snusede til dem og så sad der en fast i "skægget". Det må da være vinderen :)

Og vinderen er:



"Jeg er altså klar nu"


Jeg nåede lige præcis ikke at få et billede hvor den sad i håret. Men vinderen ligger der.


Og vinder var: CS-kreativ!!!! Tillykkkee.


Og så faldt man lige om, for det var da lige en hård opgave man havde fået ;)

Tillykke med det! Jeg er faktisk glad for det blev dig der vandt, da det var min første læser her på bloggen. Er det ikke sejt? :) I kan jo også lige tjekke hendes blog. Den er ganske fin!

Du kan kontakte mig på denne mail: kreativhygge@hotmail.com, hvis du ser det her. Ellers vil du blive kontaktet senere. Og gaven vil blive sendt så hurtigt som muligt :)

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke til vinderen!

    SvarSlet
  2. Mange tak hold op hvor er jeg glad og det er jo lige noget jeg kan bruge...

    SvarSlet